Zeynepmibu cnm bak ben sana soyliyim. Kronik hasimatoyum. Hamileligimi adete 2 gun kala ogrendim hemen tsh baktirdim. 20 ye cikmisti😱ben zaten ilac kullanmazdim pek. Hatta o kdr umursamazdm ki dozum bile ayarlanamamisti. Tabi hamile kalinca kullanmanin onemini bliyodum. Degerim 20 cikinca dahiliyeci cok korkuttu beni. O donem pandemi sureci oldugundan endokrin calismiyordu. 75 mg verdi dahiliyeci. 2 haftaya 6 ya dusmustu. Sonra kademeli artirildi dozum. Daha sonra. Ki randevumda 1.20 ye dustu. Bi sonrakinde 6 yukselmisti. 4 ayliktim o sirada. Endokrin telaslanmamam gerektigini soyledi. Ilac ictigim icin cocuk ordan aldigini degerim yuksek olsa bile bu sadece benim sikayetlerimi artirabilecegini soyledi. Bugun 5 ayligim ve kontrole gttim 0.49 a dusmus. Dozum dusuruldu. Hamilelikte inip cikiyor anliycagin. Ama ilac kullandigin icin cocuk kendisine lazim alani aliyor dedigim gibi. Telaslancak hicbir sey yok. Sadece ilac iececegin vakitlerde sut urunu tuketme. Ve en az 1 saat ac ol. Netten arastir hasimato beslenme diye. Ve mutlaka instagramdan yesim erbili takip et. Igtv de ki videolarini da izle