Merhaba. 29 haftalıkken tsh yüksek çıkmıştı. 5.78 falandı doktorum çok korkutmuştu gelişme geriliği, Allah korusun zeka geriliği diye…10 mg euthyrox kullandım 36.haftama kadar geçen test verdim yine3.92 düşmüştü ilacı kullanmama rağmen 4.95 olmuş şimdi gördüm moralim çok bozuldu. Gebeliğinde böyle yüksek olup sıkıntı yaşayan oldu mu?