annecikk_ Zeyyno_ neden dedim soylemedi boyle yapilmasi lazim dedi. ama ben yurtdisindayim burda genelde hep alttan bakiliyor.. Izin vermezsende cok tersliyolar..
Ulku6549 mutluu-annee evet söyleniyor hemen. Arka taraf iyi ama ön taraf biraz dar dedi, bebeğim şuan 3200 gram, eğer 3500 ü geçerse normal yapamazsın riske atamayız mecbur sezeryan olursun dedi 🤦♀️ Onu da haftaya kontrole gittiğimizde öğrenicez artık
Zeyyno_ annecikk_ Hm orda öyle demekki çünkü buradakiler in hepsi doğumu tetikleyebildiği için 36-37.haftada yapıolar benm bildiğim bi sorun görünmediği müddetçe öyle yani
Simamom Mugetkmk nişan ne zaman geldi ve sancı bir anda mı geldi? Süreç nasıl ilerledi? Bende 38+3 teyim ve sancım çıkmadı o sebeple merak ettim.
Mugetkmk Simamom 38+6 da gece ilişkiden sonra nişanım geldi saat 1 gibi. Daha sonra hafif bel ve kasık ağrısı başladı ilişkiden sonra aynı zamanda. Bende doktorumu aradım biraz daha bekleyebilirsin ağrın geçerse ve bebeğini hissedersen dur bakalım biraz daha dedi. Ben bebeğimin hareketlerini pek hissedemedim. Gelin bir kontrol edelim dedi doktorum. Biz tabi eşyalarımızla hazırlıklı gittik. Gittiğimizde 5 cm açıklıkla yatışımı verdiler. O gün sabah 11.51 de de doğum yaptım canım