Kanliezgi valla ben açıklık muayenesi oldum 4 defa 🤦🏼♂️😂 çünkü asla birle yetinmem 😂😂 şaka şaka ilerliyormu diye 4 kere oldum aralıklarla. Valla çok rahattım doktorumla güle oynaya şakalaşarak 10 15 saniyede bitti hiç hissetmedim hatta nişanım geldi o ara doktorun eline aha dedi bukadar gülersen nişanında gelir suyunda birazdan doğuruyosun dersem şaşırma diye dalga geçti hatta 😂🙈 sonuç 2 cm açılmam var ve bebeğim başını rahim ucuna dayamış ha geldi ha gelecek. Korkmayın stres yapmayın en önemlisi kendinizi sıkmayın. Genelde devlet hastanelerinde acıtıyolar felan diyolar ama bende devlete gidiyorum gayet güzel ve tatlı ilgileniyolar hiç acıtmadan cidden özen gösteriyolar tabi şans meseleside olabilir ama daha kötüsüne hiç denk gelmedim hepsi çok iyiydi Allah hepimizi güzel iyi doktorlar ve ebelerle karşılaştırsın🤲🏻🥰