aysegzr_aslan Kızlar ne yapabilirim sözde dıyolar ikinci daha erken olur yok bişey herkes nr oldu bu dogurmadın dıyo ne yapım doktora gidicem gel dedi pzt ye olmazsa sancı olsun diye ne yapmak lazım
Meriwa aysegzr_aslan ay bende normal bekliyorum 39+4 deyim hala tık yok doktor 42 bekliycez dedi Ağustos bebekleri gelmiyo ya🤦♀️
Prensesim2018 aysegzr_aslan evet ikinci erken gelir eerler femek dogru degilmis bende 38 haftaligim bakalim zmanaindami gelecek erkenmi
Betim aysegzr_aslan gittim 3 900 olmuş var olan 1 parmak açıklık var hala sandı da hiç yok. Bebek iyi sağlıklı suyu da iyi .. suni verirsem çok yırtılman olur dedi kendi sancım gelmezse cumartesi sezaryene alacakmış 😬
Mervekaraman 40+1 bizde de 3 cm açıklık ile bekliyoruz hâla 🙄 cuma gününe kadar bekleyeceğiz olmazsa suni sancı dedi doktor
aysegzr_aslan Betim benimde yok acıklıga baktnadı mı bana bakmadı daha yarın belki bakar yoksa suni vermiyo degil mi sezeryan mı yapar 😴😴🤔
Betim aysegzr_aslan açıklığa 38 de bakmıştı 1 parmak diye bugün gittim 40 artı 2 de hala bir parmak.. suni sancı istemiyor benim bebek 3900 şu an.. çok yırtılman olur dedi kendi sandım gelmezse 41 e girince sezaryen yapacakmış