Besnaa yapmayın ben yaptım cunku siz yapmayın.. biliyorum bunu demek cok zor kendime o kadar ofkeliyim ve sinirliyim ki hergun bunu nasil yaptim diyorum.. hamile kaldigimi bilmiyordum cunku plansız bi gebelik olmuştu.. adetime 5 6 gun kala kasik agrim oldu ve o yuzden adet olucam sandim çünkü kendimi bildim bileli adetimden 1 hafta önve kasiklarim agrimaya baslardi benim. İşim cok yorucuydu ve 12 saat aralıksız çalışıyordum ayakda durmak icin 3 4 kutu redbull iciyordum ve yaninda rahat 1 paket sigara.. megersem karnim da minik kizim varmış ama ben hic anlamadim.. adetim gecikti yine aldırış etmedim cunku cok sitresli bi dönemden geçiyordum sitresli oldugumda 2 ay adet olmadığım oluyordu.. yinede eşime test aldirdim ve yaptım sonuç pozitif. Plansiz olmasına ragmen havalara uçtum o gun iyiki de olmus yavrum iyiki Rabbim minik zeynepimin annesi olmamı nasip etmis bana.. migde bulantilarim hamileligimi öğrendikten iki gun sonra basladi o gun sabaha kadar kusmustum ve birak sigara icmeyi yemek bile yemek aklima gelmiyordu o halde çalışıyordum.. migde bulantılarım oldu ama 9 ay boyunca sadece 3 kere kusmuştum sonrasi cok rahatti.. redbull kokusundan tiksindim dogurdum halada kokusunu almak istemem cok isterdim redbuldan tiksindigim kadar sigaradan da tiksinmek ama olmadi.. en hafif sigaraya geçtim ve baya azlatmistim. 5 inci ayimda eşimin ailesiyle buyuk sorunlar yaşayınca biraz sigarayı fazla kaçırdım. 6 inci ayimda bari son 3 ay icmiyim dedimm paketimi cope attim ama 1 ay anca tutabildim kendimi. Bir firt alayim dedim devami geldi. Son bir ay zaten sigara aserir oldum kan degerlerim cok dusuk çıkmıştı ve bende beton yeme istegi, tuğla koklama istedigi ve deli gibi sigara asermesi yapıyordu. Inşaatin onunde dikelip beton kokularini deli gibi içime içime çekiyordum.. sigara içtikçe agliyordum cocuguma bisi olur diye belki diceksiniz madem bu kadar azap çektin neden ictin ama inanin cok zordu benim icin o yuzden hic kimseyi yargılayamam cunku insan ne çektiğini ancak kendi bilir. Eşim öğlen işe gidip aksam 10 bucuk 11 gibi donen insan oldugu icin evde yanlizdim, yanliz kaldıkça da aklima hep kotu şeyler geliyordu ya cocuguma bisi olursa diye. Hergun, her dakika Rabbim’e dua ediyordum piskolojim bozulmuştu evde yanliz kaldıkça hep dusunceler beynimi kemiriyordu bu yuzden anneme taşındım. Bari insan icinde durayim da aklima gelmesin diye.. dogurana kadar o korkuyla ve azapla yaşadım. Kizim dogdu ciktigi gibi göğsüme koydular o an gözümden yaşlar süzuldu .. o minicik bedeni, minicik elleri Allah’im dedim ben sana bunu nasil yaptim kizim affet beni dedim.. o an o kadar pisman oldum ki anlatamam.. cocugumu kontrollere götürürken acaba birsey cikacakmi, acaba sagliyi yerindemi diye korkarak bekledim.. Rabbim’e sukurki bana sağlıklı bi evlat nasip etti. Rabbime ne kadar şükretsem az.. ama her içtiğim sigara icin o kadar pisman oldumki.. hergun kizim uyurken yanina gidip ben sana nasıl yaptım bunu diye agladim.. halada ağlarım.. yolda biri sigara içse kizima onun dumani gelmesin diye hemen arabayi baska yere sürüyorum ahh diyorum salak Saadet dumanindan simdi kizini kaciriyosun ama o içindeyken o dumana mâruz bıraktın diyorum.. 9 ay hamileligimi evladim sağlıklı olacakmı korkusuyla zehir ettim kendime simdiki aklim olsa tutarim kendimi herseyi doya doya yaşardım