Besnaa inanırmısın bende içiyordum ama hamile olduğumu öğrendiğim an paketi attım ve içmicem çocuğuma zarar veremem o benim yavrum onda birşey çıkarsa ben ne yaparım diye düşünerek bıraktım ve artık tiksindim adını bile anınca midem bulanıyor inanın sigarasız hayat çok daha güzel , iyi ki bırakmışım :) bu arada benim bebeğimde 10 haftalık :)