Meltem95 Pinkyellow coooook zor ebeye yalvariyordum lutfen sezeryan yap dayanamiyorum diye devlette oldu dogum benim 7-8 saat cok kotu sanci cektim oyle boyle diyil suyum geldi sancim tavan ama acilma yoktu.
Meltem95 dilekgi123 dikislerin var evet ve sadece dikislerim agriyor dogumum zor oldu cok sanci cektim acilmam yoktu diye
dilekgi123 Meltem95 cok gecmis olsun peki yaninizda kim var refaketci olarak esiniz mi yoksa bilen biri mi
Meltem95 Erenvesema bende dun sabah bel agrisi varda asiri o agriyla nisanim geldi sabah 7de sonra aksam 10da suyum geldi sabah 5de dogum oldu her sey vardi ama acikligim yoktu bunlar hepsi bir cm aciklikla oldu cok sanci cektim.
Meltem95 Berra20 benim ki 3kiloydu dogum zor diyildi bana gore hic zor diyildi hemde sadece cook ikinmam lazim on dk icinde dogurdum ama 7-8 saat sanci cektim o beni bitirdi. Acikligim yoktu ilk geldiyimde
Meltem95 Bernagokhan amin insAllah darisi basina ama seninki daha kolay olsun insAllah aciklikla hastaneye gitmek guzel bende aciklik yoktu acilmasini bekledim tabi sanci cekerek😃
askdoguyor Meltem95 suyunuz gelmeden önce belirtileriniz var mıydı bende 38+5 oldum çok sabırsızlanıyorum hemen doğsun istiyorum 😬😁🤭🤭
Meltem95 askdoguyor hic belirti yoktu uzanip tv izliyodum birden bom ses geldi karnimdan sonra su akti