hacer_mum_to_be ayni hafta ayni durumdayiz. Ben seminerde rapor alayim diyorum. Zaten il disindayim. Ek dersimiz de sanirim tam yatmiyordu🙄 gunluk 100 km gittigim icin gelen zaten yola gidecek gb. 21 eylul e kadar online a devam. Sonrasinda 2 gun gitmekten bahsediliyor. Cok agirlasmazsam ona da devam edebilirim. Bakalim…