Tuba2626 hocam ben izinleri araştırmıstım. 24-32 haftalar arası zaten pandemi den dolayı gebelere 8 hafta verildi. Ama bu 8 hafta tatile denk geldiği için aktarılmıyor.32.haftanıza geldiğinizde 2 seceneğiniz var 1. Seceneğiniz dogum öncesi izne ayrılacaksınız yani çalışamaz raporu alıcaksınız. 8 hafta dogum öncesi izniniz başlamış olacak buda mebbise okul müdürü tarafından işlenecek. 2.seçeneğiniz çalışabilir raporu alıp 32.hafta - 37.hafta ya kadar okulda çalışacaksınız. 37.haftadan sonra da dogum öncesine ayrılmak zorundasınız. Fiilen çalıştıgınız haftalar dogum sonrasına ekleniyor hocam. Bu haftaların okul zamanına denk gelmesi gerekiyor. Eger okulunuz yakınsa gidip gelmeniz kolaysa kendinizi iyi hissediyor gebeliğiniz iyi gidiyorsa size şunu öneririm. 32.haftada çalısabilir raporu almanız daha mantıklı. Okulda çalıştıgınız için 5hafta dogum sonrasına eklenir.