Yakamoz__gul Merve95merve benim bulantım sadece 7. Haftada olmuştu ve 1 hafta sürdü oda hafifti. Çok şükür başkada hiç olmadı. Çok rahat geçirdim. Dua ette olmasin seninde. Her belirti herkeste olacak diye birşey yok. Aksine ne kadar belirtisiz o kadar rahat 😉
Aysn6767 Merve95merve eğer durumunuz değişmezse bu size verilen büyük bir lütuf keyfini çıkarın derim 🙄