Merve95merve 15+4 ikizlere hamileyim.İkiz hamilelikte çok yoğun ve ağır belirtilerin yaşandigi ve tekil gebeliklere göre daha zor geçtiği soylenir.Ancak ben hiç bulantı yaşamadım diyebilirim.Uyku hali dışında hiç bir belirti yaşamadım..Hatta korkuyordum acaba bir sorun mu var da doktorum anlamıyor..Nasıl böyle hamilelik geçiriyorum diye 🙂