Deryayurt tabikide Allah’tan umudunu asla kesme canım. Şunu söylemeden gecmiyeyim benim kuzenimin de 0.7 mi 0.5 mi neçıkmıştı doktor gebelik yok ama sen 15 gün sonra tekrar bir gel demişti aslında umut vermek istememişti ama bir yandan da tecrübesi gebe olabilirdi doktorun. Neyse 15 gün sonra gittiginde değeri binin üzerine çıkmıştı. İnşallah sende böyle güzel bir mucize ile karşılaşırsın inşallah inşallah. 🤲🤲🤲🤲