benimde belli belirsiz çıkmıştı o heycanla kan testi yaptırdım negatif çıltı 1 hafta sonra belim ağrıdığı için doktora gitmiştim doktor gebelik olup olmadını sordu yok ama düşünüyoruz dedim her ihtimale karşı bi bakalım dedi ve sonuç pozitif şuan 34 haflalık hamileyim inşallah hayırlısıyla sizinde böyle bi durum olur😊