Benimde böyleydi telefon flaşı ile belli oluyordu zar zor😂 gece verdim 3.57 geldi sonuç normal şartlarda hamilelik değil diyorlar ama hep 0 geldiği için bir umuttı bu. evde 3 gün test yaptım ve hepsi zaaman zaman koyulaşmaya basladı. 3 gün sonra bir daha kana gittim ve sonuç 210du. Şuan 15+1 im. Allah sağlıcakla kucatlatsın hepimizi🙏🏻🙏🏻🥑