Aysegulildaasel evet bu biraz fazla abartılmış bi konu bence. Her gün kullandıgımız bir sürü ürün kimyasallarla dolu. Tabi kimyasal yüklü bi boyayla boyamaktansa olabilecek en temiz içerikli boyayla boyamak iyidir mutlaka. Ben de kendimi kötü hissettiğim için boyadım kendimi iyi hissettirdi sonuçta psikolojik açıdan iyi olmak da bebek için önemli