Bana doktorum izin vermişti. Phyto yla boyuyorum içeriği oldukça temiz. Saç boyatmanın kanıtlanmış bir zararı yok ama kesin olarak hiç zararı yoktur da diyemiyolar. Diğer kimyasal içerikli deterjan şampuan vs ne kadar zarar veriyorsa o kadardır mantıken zararı ama içiniz nasıl rahat Ediyorsa öyle yapın tabi. Saç kestirme konusu zaten tamamen batıl inanç. Kestirmek isterseniz kestirin hiç bi zararı yok