_Mother_ asyaninannesii Amin canım inşallah comfort markası vardı onu aldım çoğu kişi olumsuz yorum yapmış başka marka da bulamadım kaset tipi aldım bende bakalım ne olacak
_Mother_ Busbus58 yaa canım ben yaptığım da 9 gün vardı adetime ondan da olabilir aslında inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 😘
_Mother_ Busbus58 benim de 3 gün kaldı sabah kaset tipi ile tekrarlicam işte rabbim tekrar kısmet etsin inşallah 🙏
asyaninannesii _Mother_ çok sagl kuzum darısı başına inşallah güzel haberlerini alırız yarın seninde ♥️😘rabbim gönlüne gore versin
Htcky Vallahi kaç oldu denedim ama olmuyor yüklenmiyor . Test yanlıştı galiba dağıldı gibi oldu sonra eşim tekrar gitti aldı onda da tek çizgi vardı ama yine adet olmadım acaba geç döllenme olabilir mi
Fatmasert Melekanne2606 aa pardon cnm ben yanlış okumuşum 😂🤦♀️sağ salim kucağına da alırsın inşallah 🙏❤