asyaninannesii iyiyim canım sağol sen nasılsın canım 29 temmuz da gittim kontrolüme çok şükür her şey çok güzel geçti sağlık ocağında bazı hormon tahlilerim yüksek çıktı doktorum tekrarladı kendi yanında sonuçlar sağlık ocağı ile alakasız çıktı gayet güzeldi vajinal muayene de oldum oda güzeldi doktorum artık korunmayı bırakabilirsin ve bir an önce gebe kal dedi 😂 3 gün kaldı adetime işte merak ile bekliyorum 😘