Fr170320 Nasippp ya banada öyle söylemedi ama ilk düşük yaptim diye önlem amaçlı fitili verdi bende anlamıyorum 😏 Nasippp yok canım daha 6+2 yiz iki hafta sonra gideceğiz inşallah o zaman duyacağız 🤲😌
Nasippp Fr170320 bizde bu gün 6+4 üz biraz endişe var yaşadıklarımdan ötürü ama genelde iyiyim elhamdülillah 🕊
Fr170320 Nasippp endişe bende de var tabiki tekrar düşük olurmu bir şey olurmu diye ama rabbim büyük bugünüme hamdolsun 🤲