Eyizar işte benim kızım 37+6 olduk bugün itibari ile ama hala inmedi ve karnım hala tepede o kadar çok hareket ediyorum ki yerleri elimle siliyorum her gün ama tık yok 2 cm açılmam olmasına rağmen bebeğim iri diye doktor kendinden gelsin normal doğum olsun diye çatı muayenesi yaparken uyardımda dedi ama yok hiç bişey yok düzensiz sancılarım oluyor belim çok ağrıyor ama bana mısın demiyor