balyanakoglum Betuldefnem teşekkür ederim canım anne yanı olarak mı kullanıyorsun yatak odasında yoksa bebeğin odasına mı aldın
Betuldefnem balyanakoglum daha doğmadı bebeğim yatak odamda kurulu doğunca anne yanı olarak kullanıcam odamız yok oda yapamadık canım
balyanakoglum Betuldefnem anladım canım güle güle büyüt 🤗 taşıması sürüklemesi rahat mı bunun. Bende sabit beşik yerine bundan alayım diyorum şifonyer dolap ayrı yaptırırım odasına
Betuldefnem balyanakoglum tekerlekli canım istersen sabitle aynı zamanda ister sallanıyor istersen sabitle sallanmasın
NiceNice demet- canım ben Chicco anne yanı almıştım bir bak istersen internetten asansörlü çok memnun kaldım çanta gibi topladım bazamın altında duruyor hiç yer kaplamıyor çok tavsiye ederim ☺️
NiceNice balyanakoglum https://www.google.com.tr/search?q=chicco+anne+yan%C4%B1+be%C5%9Fik&client=safari&hl=tr-tr&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjj4qqz1aXrAhVLUxoKHSxBApEQ_AUoAnoECA0QAg&biw=414&bih=719&dpr=2#imgrc=g6RWYqbbxU63UM canım benimki Bundan dı ama şimdi sallanabilenleri çıkarmışlar .