Betuldefnem canım ben 24 haftaligim ama erken doğumdan dolayı korktuğum için almiyorum. Allah’ım korusun ama bebeğime bişey olursa diye. Çünkü 21 haftalık bi kaybım var 😞 yoksa şimdiye çoktan alırdım. Ayrıca bir oncekinde 19.haftada oda takımı aldık koyduk ama ben sonra bu durumu yaşadım. O yüzden korkum