Ozgebtn canim yorumunu okudum da bir sey sormak istiyorum bende bugün regl olmam gerekiyordu ama olmadı sadece 2-3 gündür beyaz süt gibi akinti var sizce gebelik midir
Bir anda geliyor sizinti gibi.
enfeksiyon geçirdiğim için ona başlamadım onda kaşıntı yanma oluyordu ama bu böyle değil