BirMucize2015 Benim annem abimde iki ay boyunca normal regl gibi olmuş sonra hamile olduğunu anlamışlar.. Ki ilk gece ile hamile olmuş ve 7 aylık doğduğu için bunun ilk iki ayı da regl olduğunu sandığından , 5 aylık bebek de yaşamayacağına göre üstüne gördüğünü anlamış, normal regl gibiydi diyor.. Tabi siz doktora gidip öğrenseniz daha iyi olur diye düşünüyorum.. Hayırlısıyla ve sağlıkla olsun inşallah 🤲🏻🧿