Masallah bende her sey mevcut🤣 hala yasadigima sukrediyorum. Rahim sarkmasi vardi bende lazer tedavisi oluyordum bir de baktim evliligimin 4. Ayinda son lazer seansina girecekken hamile kalmisim. Hic hamile kalamam diyordum. Bir torba ilac iciyordum ben. Dusunebiliyormusunuz her turlu hastalik var kilo vs ve dogal yolla 4 ay sonra hamileyim 🙄Suan 32 haftalik olduk bugunlere gelebildik . 29 yasindayim diyabet ve tansiyon +sedef hastasiyim+ 127 kiloyla hamile kaldim 175 boyum. suan 134 kilodayim. Bebek iki hafta önden gidiyormus iri olacakmis ama sekerden etkilenmedi simdilik. Hayirlisiysa allah verecek oldu mu her turlu olur insallah. Hamilelik surecimde baska hastaliklar da yasadim eklem iltihabi, gebelik alerjisi, panik atak… yıkılmadik ayaktayiz ;) inanilmaz reflum var hamjleligimin basindan beri cekiyorum mide yanmasi ve mantar enfeksiyon, idrarda kum vs… aylar hep bunlarla ugrasmakla gecti. Sekerim hic dusmedi . Doktor surekli insulin dozu artiriyor ama hala yuksek. 350 lere cikiyor. Ve tabiki en kotusu de havalarin sicak olmasi ve uyuyamamak. Sabaha kadar ayaktayim. Okadar cok sey gecirmisim ki. Ona ragmen direndi oğlum. Biz iyiyiz sadece morelinizi hep yuksek tutun olur mu. Boyle boyle gecti gitti yolun sonuna gelmek uzereyiz….ben de inanamiyorum hala . Hayirlisiyla dogunca inanicam;)))