aezgi teşekkür ederim. Allah kimsenin başına vermesin. Çok zor geçiyor günler. Acıkıyorum yemek yemek yasak ara öğün de yetmiyor 🙁🙁 şimdi açım yemek yine yasak. Geçen gün 4 bisküvi yedim 185 e fırladı bir anda 🙁Allah ım korusun herkesi , herkesin evladını kucağına sağlıkla almayı hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🤲🏻