aezgi zaten genellikle 20 ile 23/24 haftası giriliyor önerilen hafta 23. Organ daha gelişmiş ve net gözüktüğü için. Bende bu yüzden 23+4 girmiştim ama 20li haftadada girilir. Tercih meselesi. Doktorun seni yönlendiriyor. O kağıtla varsa perinatoloji bölümü ordan randevu alıyorsun yada radyoloji bölümünden radyoloji uzmanı bakıyor. Ama detayli icin her turlu randevu Alman lazim