Edizhanmom ikincikezanne- inşallah canım sağlıkla kavuş bebeğine 🥰 Darısı da bize olsun. Benim ilk Doğumum olucak onun stresi de ayrı var tabi
Annem1 Edizhanmom sürekli yattığım için de galiba artık yürümekte zorlanıyorum. Hem belimde çok ağrıyor. Bel düzleşmesi de var. Rabbim yardımcımız olsun🙏🤲
Edizhanmom Annem1 aminnn inşallah ben aslında yatmam hergün temizlik yürüyüş falan yaparım ama iki bacak arasındaki kemiğim de ağrı oluyor 👀 Rabbim yardımcımız olsun 💕🤲🏻