Senasehr canm ben 17. Haftama kadar tahmın bile almadım 17. Haftamda doktorum büyük ihtimal erkek dedi sonra emin olmak için farklı bir doktora daha çıktım aynı gün o da kız dedi sonra neyse 19. Haftamda tekrar girdim normal ultrasona kendi doktoruma busefer de kız dedi bende 2 hafta önce erkek dediniz ne değişti dedim oda emın değil çünkü bacak arasını hiç açmadı benm ki neyse sonra ayrıntılı ultrasona girdim cinsiyetini sordum bacaklar yine kapalı sırtı dönük başınıda gömmüş senin anlıcan kız demelerine rağmen hala emın olamıyorum 20. Haftamdayım 2 hafta sonra özel klınıkte tekrar ayrıntılı ultrasona giricem artk bu sefer de göremezsek bacak arasını doğunca görürüz