Kubraa4334 DenizelikDikilita Hmm bende öyle duymuştum yaklaşık 15gun önce felan iniyormus galiba ama bunu ben anlayabilir miyim bilmiyorum hayırlısı artık nasip kısmet
DenizelikDikilita Kubraa4334 anlarsin canim. Anlasilmayacak sekilde degil bildigin gobek asagiya bakiyo ve mesanede oyle baski yapiyo bebek asagiya oyle vuruyo ki tuvalete sık gidiyosun ve gittiginde ordan cikacakmis gibi geliyo
Zeytin Gzmmhmmd özel birşey yapmıyorum aslında ekmek yemeyi azalttım iyice, hep ev yemekleri yemeye özen gösteriyorum, hazır gıdalar tüketmiyorum. 10kg aldım. Bünye meselesi de olabilir kızım da 3800gr doğmuştu.
Nihanozturk Zeynepmom daha dik ve yukarda görünen karnım suan daha asagıda duruyo cnm aynaya bakınca fotoğraflarıma bakınca anlayabiliyorum ve sık idrara cıkmaya basladım antibiyotikte alıyorum gerci belki ondanda olabilir ama bilmiyorum ki🤷🏻♀️
eylulay34 Kubraa4334 Kubraa4334 36da indi benim suan. Persembe 39 bitcek ama henuz kanala girmedi. Tık yok bizde 40i gececek miyiz bilmiyorum.
GlahBilgiliPelit Kubraa4334 valla benim eeen başından beri karnım aşağıda cnm 😂😂😂😂 maalesef.. ama genelde artık 36 37 felan olması lazım heralde ama hiç inmeyenlerde var garip bişi 🙂
ggzmkrcc Kubraa4334 benimki hiç yukarı çıkmadı ki desem yeridir inmiş halini düşünemiyorum dizlerime iner o zaman😂 31 haftalıgım bende
NurEmree 37.haftama yeni girdim😇 karnim baya indi 5 parmak ölçüp yapınca indigini anlarsiniz göğüs hizasinin altindan hemen☺ sık idrar kasılma sancilarda fazlalasti🙏🏻