fatmadenizyldz ben 5 sene önce 5bine olmuştum ama şu an tabii ki bilmiyorum. Karar verdiyseniz üçü beşi aramadan doğru doktoru bulmaya calısın bence cünkü telafisi yok. İçinize sinmezse kabus olur hayatınızın geri kalanı. Alsancak sevgi yolunda muayenehanesi var bi arayın gidin konusun bence. İnstagramını mutlaka inceleyin. Drsezginozturk olarak. Zaten hastaları ve yaptıgı burunları görünce etkileneceksiniz.