fatmadenizyldz Arkadaşlar nezamandır arayış içindeyim lütfen yardımcı olun siz veya çevrenizde amelyat olanlar❤ hastene ve doktor ismi ? fiyat bilgisi ?
mjj fatmadenizyldz ben medient te dr sahruz beye oldum ve asiri memnunum grip olmus gibi atlattim sureci morarma falan hic olmadi
Berna35 fatmadenizyldz kesinlikle umut Sakarya diyorum doktorumdan çok memnunum kuzenimde oraya oldu ve hiçbir ağrı sızı kanama morarma olmadı işini çok iyi yapıyor ben 5 bin TL olmuştum
Naren1 fatmadenizyldz Dr Emre ilhan derim dünya çapında ün yapmış çok değerli ve bilgili bir hekim çoğu ünlünün hekimi instagramdan bakabilirsin Tabi istanbuldaysan
Suna11 İki arkadaşım arka arkaya aynı yerde estetik oldu. Küçükçekmece özel rumeli hastanesi. Doktorun adı buraktı sanırım. 7 bine olmuştu ikiside. Yaklaşık 1 sene olacak tabi şu an fiyatlarda değişiklik var kı bilmiyorum.
Samira1132 Ben Konya medova hastanesinde oldum 8 bin tl ye bir sene önce . Suan fiyatlar yükseldi ama
DidiSu fatmadenizyldz selam Canim Ben 2 sene önce oldum ekolde ameliyat sorunsuz gecti agrim yoktu 10.000 ödedim
Glbngrsy fatmadenizyldz izmirde sezgin öztürk e oldum ben 5 sene oldu sıfır düşme, deformasyon.. cok cok memnun kaldım şiddetle tavsiye ederim çok doğal yapıyor kimse anlamıyor. Aynı gün eve cıkartıyor.
Tgbaaparlar fatmadenizyldz izmirde cem karas var fiyat bilmiyorum ama cok iyi bir doktor karsiyakada karsi taraftada bora karaali var ikiside super doktor arastirabilirsin
Hope8 fatmadenizyldz evet çok güzel yaptı sadece benim yüzümden ödemi yanlış attığım için hafif yamuldu ama çok belli değil ben çok dikkat ettiğim için belli oluyo ve doktorumun hatası değildi
Hope8 Mihrimarr polatlı devlet hastanesinde oldum canım estetik sebebiyle gittim nefes alamıyordum birde doktor önce kabul etmedi burnunda bişey yok dedi ama birazcık zorladım psikolojimin bozuldugunu vs söyledim sonra ameliyat günü verdi o şekilde oldum canım
Mirayse1 Esrae2 hayır cnm estetiği bırak dişimi yaptırmak zorunda kalmıstım lokal anestezi oluo biliosn onda aksama kadar süt sağıp çöpe attırdı doktor. Burun estetiği bildiğim kadarıyla genel anestezix
Glbngrsy fatmadenizyldz ben 5 sene önce 5bine olmuştum ama şu an tabii ki bilmiyorum. Karar verdiyseniz üçü beşi aramadan doğru doktoru bulmaya calısın bence cünkü telafisi yok. İçinize sinmezse kabus olur hayatınızın geri kalanı. Alsancak sevgi yolunda muayenehanesi var bi arayın gidin konusun bence. İnstagramını mutlaka inceleyin. Drsezginozturk olarak. Zaten hastaları ve yaptıgı burunları görünce etkileneceksiniz.