AselAfra aysegzr_aslan suni verdiler 11 de taktılar tam 2 de doğum yaptım 2. Doğumum bu arada illaki zorladığı anlar oldu ama cok şükür şimdi kızım kucagımda değiyo o acılara 🤲☺️
Ferihakrc Neclanur dualarım sizinle inşallah sizde tez vakitte annelik duygusunu yaşarsınız biz 5 günlük olduk bile
Ferihakrc AselAfra Hıı anladım canım senin cm daha düşükmüş ama sağ Salim kucağımıza aldık ya önemli olan o Emmesi nasıl peki
AselAfra Ferihakrc aynen öyle çok şükür gece güzel emiyo uyanık gündüz zorla uyandırıyorum sarılıgı 8 çıktı korkuyorum yükselmesinden seninki nasıl 😊
Ferihakrc AselAfra bende gece zorla uyandırıyorum canım gündüz iyiyiz bizimde sarılığımız 12 çıktı doktorumuz normal dedi sağıp şırınga ile veriyordum bide mama ilk iki gün zor geçti ama şu 2 gündür alıştı memeye artık sadece emiyor
AselAfra Ferihakrc düzelirler inşallah bol emzirelim sütün olması için yediğin içtiğin birşey varmı benim gögüslerim bi taş gibi bi sönüyo ne yapacagımı şaşırıyorum
Ferihakrc AselAfra canım doktorum bir damla verdi onun çok faydasını gördüm bide hergün komposto içiyorum bol suda tabi bide hergün duş alıyorum sıcak suda göğüslerime masaj yapıyorum