Elif_gur12 DuhaninAnnesi regenesis ve decavit ikisi de multivitamin yani aynı işi görüyorlar fazla gelmesin? Neden ikisini birden verdi sordunuz mu?
DuhaninAnnesi Elif_gur12 önceki doktor Regenesis 7.haftada başlatmıştı 13.haftadan sonra da decavit eklemişti dvit3 de sağlık ocağı vermişti onuda kullan demişti o zaman. Şuanki doktorumda bunlar güzel devam et dedi fazla olsa soylerdi herhalde 😏
Kptny Elif_gur12 bende monovit d3 kullaniyorum ama dr um uygun görmedi aklıma takıldıgi icin sormak istedim kullananlara
Kptny Nuray12 siz mi kendiliginden bu haftaya kadar devam ettiniz yoksa dr unuz mu ole uygun gördü🤦♀️
Kptny ElifOncul anladim kusura bakmayın sürekli soru sordum ama kimi tanidiklarimda saglik ocaginin verdigiyle buda aynı doktorlarin anlasmali firmalari Olduğu icin yazdıklarni soleyince kafam karıştı
ElifOncul Kptny biraz pahalı bir ilaç haklısınız ama piyasadaki en iyi içerikli multivitamin die biliyorum. Ama tabiki doktorunuzla görüşüp danışabilirsiniz ayda 60 tl nelere vermiyoruz 🙄
Mom55 Ben de kullanıyorum+folidace+feramat(demir ilacı) kullanıyorum. 21 haftalığım doğuma kadar dedi
Ilkhamilelik İçinde iyot olduğu için tsh düşüklüğünüz varsa kullanmayın. Bana bıraktırmıştı dahiliye doktorum
Kptny Ilkhamilelik tam tersi yüksek çıkıyo .tiroit ilaci kullaniyodum o ilaca da son verdik tahlillerim de cikmadan bu ilaci yazınca merak ettim icerigini
Ilkhamilelik Kptny tsh yüksekliğiniz Varsa iyot size iyi gelecektir, Düşüklük varsa iyot daha da düşürüyor.
Busraveminisi1 Kptny ben best vm kullanıyordum vitamin stokta kalmayıpta hiçbir eczanede bulamayınca doktorum regenesis max ta alabilirsin deyince ilk kez aldım yaklaşık 10 gündür kullanıyorum normal
Kptny Busraveminisi1 tamamdir kizlarda sagolsun kullanan herhangi sakincasini görmemiş içim rahatladi teskler🥰