Essraanil Hazalveannesi canım yaptım erken gebelik testi malesef negatif çıktı tek çizgi.. idrara ucunun hepsini batır diyodu ben yarısını batırabildm acaba ondanmı diyorum ama sanırım yok hamilelik
Hazalveannesi Essraanil hıımm hayirlisi canım bekle bakalim biraz daha gün dogmadan neler dogar rabbim büyuk ben 13 yıl bekledim sana insallah tez zamanda nasip eder🤲🤲
Essraanil Hazalveannesi aminn inşallah canım 2 gün sonra adet günüm.bir umut o gün de yapıcam inşallah bakalım
Nazli34 Essraanil üzülme Rabbim hayırlısını nasip etsin.. bende bekliyorum ama test yapmıyorum genelde üzülüyorum sonra 😑😑
Hilalokanalkin Essraanil valla benim de adetlerim düzensiz 2 kere predictor express yaptım silik cıktı ilk 5 dakika da daha sonra kan verdim negatif.
Nazli34 Essraanil 5 ağustosta bitti. Ama ben artık çok üstüne düşmüyorum. Rastgele 3 gün falan ilişki oldu. Şuan hastanedeyim baş ağrım var çok doktor kan tahlili yaptı hamilelikte bakıcak. Bakalım nasip :)))
Nazli34 Essraanil onun için gelmedm zaten canm da çıkarsada bilemicm. Çok anlamıyorum erken mi geç mi :))