Essraanil ilk idrara gerek yok canim ben bu gebeligimide gece 12 di yaptim hemen de cıktı hatta erken bile yaptim transfer tarihimin 10. günü yaptim normalde 12.günü beklemem gerekiyodu yani çıkar varsa endişe etme hemen al yap meraktayız bizde🤰🤰🤰insallah böyle karnı burnunda olursun sende🤲🥰🥰