Miragee Kayınpederim korona oldu aynı evde yaşayan kaynanam, 2 görümcem 2 kaynım babaanne ve eşimde onlarda temasa geçmişti hepsinin test sonucu bugün çıktı ve negatif. Bi tek kayınpederimde var, aile hekimini arayın pozitif biriyle temasa geçtim deyin çünkü onlarada hastane yapmıyoruz dedi aile hekimi eve gönderdi ama test için