DuyguDemir3 Gamzemrullah evet şuan için normal bekleniyor Perşembe tekrar Gideceğiz kontrole 1 cm açıklığım var şuan da
Gamzemrullah DuyguDemir3 hadi inşallah canım rabbm hatırla kucağına almayı tek avazda kurtulmayı nasip etsin 🤲
Jiji-m Kizlar benim dogumumda 20 agustos son gunum ama ne gelen var ne giden nisanimda gelmedi bebekte 3 gundur normalden daha hareketli hic durmuyor normal mi bu kadar cok hareket etmesi 🙁 birseyler ters gitmiyordur degil mi
Gamzemrullah Jiji-m bence bişey yoktur canım benimkide eskisi gibi hareketli değil mesela ama çok kafana takılıyorsa doktoruna bi sor
Yavuz-Elif Gamzemrullah korku,heyecan,stres, endişe birçok duyguyu hissediyorum.Sağlıkla hayırla kucağımiza alalım İnşallah bebeklerimizi.
Dozturkgol Benimde 20 agustos dogumum Sabah 11 ikinci sezeryanim ama bi tedirginlik var ustumde 3 yasinda oglum var onu armada birakmak gercekten zor olucak 🥺
Dozturkgol Klcsm evet bende doğum yaptım biraz zorlu oldu ama şükür bugün çıkıyoruz saglıcakla büyüsün inşallah bebişlerimiz
Dserin1 Klcsm bende yaptım canım.. 5 günlük olduk bile çok şükür.. benimde ilk iki gün çok zordu ama yavaş yavaş iyileşiyorum🥰🙏 kızımla birlikte..