Gamzemrullah Neler hissediyorsunuz arkadaşlar çok az kaldı 😌 Ben çok garip duygular içerisindeyim herşeye ağlıyorum endişeliyim tabiki çok heyecanlı ve mutluyum 😍
Dserin1 Gamzemrullah Ysmtr benim de 20 Ağustos sabah 8 de hastane girişim var 😂 bi yandan çok mutluyum sonunda kavuşacağız kızımla.. bi yandan da sanırım hem eşim hem ben stresliyiz çok komik şeylerden kavga ediyoruz.. mesela bugün mısır istedim Pazar’a girdi almak için ben arabada bekledim yarım saat sonra geldi her şeyi almış mısır yok.. tabi on dk uzaklaştık ordan.. bu yüzden kavga ettik 😂 sonra Mısır’ı alıp pişirip yiyince geçti sinirimiz.. yeni bi hayat demek bebeğimiz o yüzden gerginlik var ikimizde de.. 🥺😕 4 gün diyorum da Çarşamba günü de covid testi için gdicem hastaneye son kez.. 20 Ağustos’ta bir çok anne çok çok çok mutlu olsun inşallah 🥰 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım… 🙏
DuyguDemir3 Tedirgin mutsuzum duygusal sabırsız…. gelmiyor Pazartesi çatı muayenem var Hiç doğuracak Gibi Değilim
Gamzemrullah DuyguDemir3 sakin olmakta fayda var ama hiç birimiz yapamıyoruz 🙄 normal bekliyorsunuz herhalde
Ysmtr Benim de 20 Ağustos doğumum bi yandan çok heyecanlı çok mutluyum ama diğer yandan korkuyorum ya bebeğimin sağlığına bişe olursa ya eve onsuz dönmek zorunda kalırsak diye bu düşünceler yüzünden uyuyamaz oldum sizde de böyle korkular oluyor mu ?
Gamzemrullah Ysmtr maalesef var sürekli ağlıyorum psikolojikmen çökük bi durumdayım ve bazen anlam veremiyorum bu duruma 🙄
Gamzemrullah Dserin1 evet çok basit şeylere kavga ediliyor ama sabır son günlerimiz mutlu geçirelim diyorsun ama gel gör ki olmuyor 😂
Minikbirkalp Pazartesi yatışım yapılacak mecbur biraz heyecan biraz korku karışık duygular içersindeyim
DuyguDemir3 Gamzemrullah evet şuan için normal bekleniyor Perşembe tekrar Gideceğiz kontrole 1 cm açıklığım var şuan da
Mucizem20 Gamzemrullah tek herşeye ağlayan tek ben değilmişim çok garip bir duygu ilk doğumunda hiç böyle olmadım ikincisinde neden oldu bilmiyorum ya bana bisey olursa evdeki oğlum ne yapar gibi hep düşünüyorum