HilalG Nilaykirikbas5516 Ayaklarım çok şişiyor benim 🙄 doktorum tuzu azalt bol su iç dinlenirken ayaklarını yüksek de tut altına bişeyler koy demişti
Rukiyeeakdemir Nilaykirikbas5516 Kişiye göre değişiyor sanırım . 38+5 haftalık hamileyim ne kilo aldım ne şiştim. Günde 3 litre sıvı tüketiyorum. Ayrıca marttan bu yana her akşam yürüyorum. Zaten gün içinde sürekli hareket halindeyim ev işlerinden dolayı. Bende hareketsiz ve sıvı alımı az olunca şişlik bi tık daha artıyor.
gizemonerr HilalG valla canım hamileliğimden önce de tuz tüketmezdim şimdi de tüketmiyorum ,günde 5 lt su içiyorum. Ama yine şişiyor🙈 uzun sürede ayakları aşağıda tutmamak gerek 🤗
Nilaykirikbas5516 Mavibulut_ oluyor canım ellerimde parmaklarını bukemiyorum mesela o kadar uyusuyo ki taş kesiliyo aciyo
Nurrnur Mavibulut_ Evet benimde hem ellerim şişiyor hemde eklem yerleri ağrıyor özellikle geceleri ve sabah kalktığımda 🥴 tuz tüketimimle değişmiyor
Kybele23 Nilaykirikbas5516 bemim de aynen öyle özellikle sabah ilk kalktığımda hiç yürüyemicem sanıyorum gün içinde biraz açılıyor. Denize girmek çok iyi geldi bana. Evde de tuzlu su yapıyorum. Biraz olsun rahatlama oluyor.
Mavibulut_ Nilaykirikbas5516 Ayni durumdayiz o kadar zor ki 2 haftadır bununla uğraşıyorum hiç geçmiyor.🤦🏻♀️
Nilaykirikbas5516 gizemonerr tuz yiyorum canım ama normal şekilde suyu bende çok içiyorum ama oluyo işte
HilalG gizemonerr Evet evet doktor zaten yüksek de olsun dedi 🤗benim de tuzla aram yok ama suyu çok fazla tüketemiyorum🙈
Nilaykirikbas5516 Kybele23 tuzlu su iyi diyorlar yarın bende yapicam onu hiç denemedim çünkü o kadar şişlik olmuyordu son zamanlarda çok oldu
Kybele23 Kaçıncı haftadadınız kızlar. Ben 28.haftadayım. Erken mi başladı el ayaklarım şişmeye. Ya da böyle giderse daha ne kadar şişecek 12 hafta var daha 🤦♀️
Mervee09 Kybele23 benmde tam o haftalarda basladı ve hala devam 35 haftalığım suan bi tane terliğim var ondan baska bsey giyemiyorm ama alıştm artk ödemli el ayağa😊
Capadocia50 Bende aynen öyleyim hatta doktor düzenli tansiyon ölçümü yap ve not al dedi gebelik zehirlenmesi belirtisi oluyormuş insanlarda çok acımasız herkes daha 6. Aydan nasıl böyle şiştin gibi yorumlar yapıyor
HilalG Nilaykirikbas5516 Biliyorum en fazla 2 litre içiyorumdur bi sıkıntı yok şimdilik bakalım 1 ay oldu salı randevum var inşallah bi sorun çıkmaz 🤲😊
Aysel_11 Benim daha 14 haftalık ama nerdeyse öğrendiğimden beri sol ayağım şişiyo dinlenince bi şey yok ama dükkan bakıyorum ve sürekli aşağı da olduğu için bi de sıcaktan mı dedim suyu tüketiyorum fazlasıyla ama anlamadım
Pembe-mavi Aysel_11 bunu doktorunuza söylediniz mi, me olur yanlış anlamayın korkutmak istemem ama sol ayak şişmesi kalpte sıkıntı olduğunu gösterir. Yine de içinizi ferah tutun ama doktorunuza sorun derim. Allah şifalar versin inşaallah