İki tane arkadaşım bu hafta devlet hastanesinde doğum yaptı canım tek refaketci alıyorlar sürekli yanında oluyor 15_20 dakikada olsa ziyaretçide alıyorlar belli saatlerde gayet memnundular hastanelerden gerek temizlik gerekse önlemlerden dolayı ☺️ inşallah bende devlette yapıcam nasipse 🥰