EbrarBilgem Meric1 bozma moralini bişey olmaz Allah ın izniyle sen başka doktoro da danış o da aynı şeyi derse ona göre bir yol çizersin
EbrarBilgem Meric1 inşallah canım rabbim hayırlısını nasip ettsin hakkında hayırlısı olsun sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah vakti geldiğinde 🤲🏻
Muberraonur Meric1 kan akışı son zamanlarda çok yavaşlamıştı ve doktor riske atmayalım dedi Tansiyonum da sürekli yüksek çıkıyordu 2 buçuk hafta kadar gerilik vardı 34+2de sezeryan oldum bebeğim küvezde şuan
Hazalperi Muberraonur benim bebeğimdede gelişim geriliği varda özellikle karın bölgesi kilo alımı da yavaş şuan 29 haftalığız korkuyorum suyu normal dedi doktor hareketleri güçlü ama çok sık değil erken doğum olmasından korkuyorum bende
Muberraonur Hazalperi inşallah erken doğum olmaz zamanında kavuşursun yavruna 😊 bakarsın gerilik kapanmış olur kimisinde kapanıyor bende kapanmadı suyum az diye senin suyunda iyi inşallah erken gelmez
MutluAnnnecik Meric1 ilk defa boyle bisey duydum 1-2 hafta önden yada ileriden gidebiliyor telaş yapmak için erken haftalar gibi geldi Ama devlette bi doktora daha gorun istersen orda gerekli görürseler soylerler zaten