Gelişim geriliği olup hastanede yatan oldumu arkdslar. Özel hastaneye gidiyorum normalde doktorum devlet hastanesine gönderdi orda yatacaksın dedi. Doktorumun ölçümüne göre 2 hft devlet hastanesindeki ölçüme göre 1 hafta geride. Sizin doktorlarımız nasıl bir yol izledi. Hemde 37 haftaya kadar kalmam gerekiyormuş burda 31 haftalığım şuan