Elhafnur Dilekguney aynı belirtiler bende var canım bizde 38.haftaya girdik bugün inşallah Doğum belirtisidir bunlar bi avazda doğuruveririz inş 🤲🏻😅🐣💗
Siibeell Berra20 teşekkür ederim darısı sizlere olsun 🤗 dogumun sezeryanıda normalide eminimki zordur ama dayanılmıcak gibi değil yeter ki pes etmeyin rabbim kolaylıgını veriyo 🤗
Siibeell Berra20 korkmayın inanınki korkulcak bişey yok öyle de böyle de o dogum gerçekleşicek. Dünyada onca insan nasıl doğdu onu düşünün herkes yaptıda sizmi yapamıcaksınız neyiniz eksik kendinize inanın ve yapabileceginizi düşünün ♥️
Berra20 Siibeell saolasin canim.cati muanesinden de korkuydm .korktugum dusundgm kdr dglmis.hakkmzda hayrlisi olsun. 😍
Siibeell Dilekguney doktorunuza danışarak ilişkiye girebilirsiniz benim doktorum sancılar başlasın diye önerdi ama nişanım geldiği için girmedim ben
prensesim35 Dilekguney bnmde nişan su sancı yoktu sabah uyandım bileğime kadar su aktı gittim açılman yok su değil idrar olamaz mı dedi yok eminim dedim ultrasondan baktı belirti yok ama bebek gelio denildi 38+5 yatışım yapıldı 38+6 doğum yaptım