Dilekguney benim pazar günü nişanım geldi doktoruma sordum sancın agrın sızın yoksa gelmene gerek yok dedi nişanım çarşambaya kadar devam etti doktor çarşamba yatışımı vercekti ben istemedim eve geldim gündüz meryem ana otunu suya koydum onu suya koyunca belimden başladı ottan önce hiç belirtim yoktu neyse akşamınada yürüdüm full merdiven indim çıktım gündüzde sürekli eğilip kalktım akşam 8de 5 dk da bi sancım gelmeye başladı 10da hastaneye yatışım yapıldı 🤗