0Cerenk Svnctkc ya ilk yorumunuz dikkatimi çekti doğum yaptım kızım 4 aylık oldu bile kızımızın ismini Vera koyduk, tesadüfe bakın ki ilk yorum Vera😍🥰💜 ne tatlı tesadüf olmuş🥰
0Cerenk kelebegimm07 PoPe Minikannebsr Seyhasya Olmazoylesey SemaOner Zumra-54 Kızlar ben 27.12.2020 de doğum yaptım🥰 kızımın ismi “Vera” oldu😍❣️🎈🙏🏻
Minikannebsr 0Cerenk bizede zeynep geliyor herkes eski isim başka bişi bulamadınız mı diyor ama yıllardır kızım olsun adını zeynep koyucam derdim Allah nasip ediyor inşallah 🙏
Olmazoylesey Minikannebsr kızım zeynep. Zeynep’ler empati yapabilen çok naif insanlar oluyor gerçekten 🌸 hiç eski diye düşünmeyin. Manası çok güzel. Babasının süsü