Kızlar selam, 12. 13. haftalarda %70 kız demişti doktorum, 19. haftamda %100 kız dedi, kızımız olacak, tek isim düşünüyoruz, şu an sadece çileğim diye seviyorum🥰 ama hiç bir isime içim sinmiyor, farklı güzel kız isimleri önerilerinizi alabilir miyim anlamları da güzel olan👼🏻🍓