Berra20 hamisanne33 mayis 2015 ten sonra dogum yapan butun amne adaylari alir . 3 ve daha fazlası cocuk icin yine 600 tl odeme alir
Yusufunannesi_ Arslaan_-_68 canım kimliğin bebeğin kimliği ve doğum belgesi aile ve sosyal politikalar bakanlığına başvuruyorsun 1.5-2 ay sonra senin adına PTT yatıyor
Papatyam06 Yusufunannesi_ benim 4 yaşında oğlum var onun doğum parasınıda almadım, acaba verirler mi.
Yusufunannesi_ Papatyam06 emin değilim canım bir aile ve sosyal politikalar bakanlığını aramanda fayda var
Berra20 Eda-1993 hayr dogum yardimi icin calisan olmk gerekmiyo. Dogum yapan herannenin hakki (2015 mayistn sonra)
Berra20 Eda-1993 dogum yardimi icin hayr canim .memur olsun ev hajimi olsun dogum yapan her anneye ilk cocuk icin 300 ikinci icin 400 ucuncu ve daha fazlasi icin tek seferlik olmk uzere 600 tl aile bakanligi odeme yapiyor
Berra20 Ceylani2020 yeni dogan ikiz bebekler icin 1000 tl dye biliyorum canim herhangi bi degisiklik olmadiysa.
Berra20 Ceylani2020 soyle duzelteym canim ilk dogum tek ikinci dogum ikiz olursa 1000 tl aliyorsunuz .
Zeyyno_ Arslaan_-_68 Doğum belgesi veya Bebeğin Tc kimliği ve senin veya eşinin Tc kimliği o şekilde gidip bi form dolduruluyor galiba başvuru yapmış oluosun bende baya araştırmıştım