Arslaan_-_68 Merhaba kızlar ilk çocukta 300 ikincide 400 diye verilen tek seferlik çocuk paraları için ne yapmak gerekiyor ve süresi ne kadardır bilen var mi
MinikKoalaninAnnesi Arslaan_-_68 Yanlis hatrlmyosam ben dogum yaptigim zaman esim dogum belgesiyle sgk mudurlugune gitmsti oyle islemleri yapmsti.
ozturkt Arslaan_-_68 dogum belgesi sisteme geçtiği zaman e-devletten de basvuru yapilabiliyomus sanirim. bunun yaninda 180 tl emzirme odenegide varmis aklinizda bulunsun.
Berra20 Arslaan_-_68 bn sosyal calismaciyim sosyal hizmet merkezlerinfem bebegn kimligi ile basvuru yap canim ilk cocuk 300 ikinci 400 ucuncu 600 anne afin ptt ye yatiyor.
Yusufunannesi_ Arslaan_-_68 canım kimliğin bebeğin kimliği ve doğum belgesi aile ve sosyal politikalar bakanlığına başvuruyorsun 1.5-2 ay sonra senin adına PTT yatıyor
MinikKoalaninAnnesi ozturkt ya oyle mi bilmiyodm bunu ben. Cocuk parasi verilince oda mi veriliyo peki?
Merve9425 MinikKoalaninAnnesi hayır canım oda ne alaka 😊😊 bu devletin verdiği doğum İçin aileye verilen katkı payı
ozturkt MinikKoalaninAnnesi bunun yanında derken haricinde demek istedim diger arkadas anlamamis sanirim ne alaka demis.
Arslaan_-_68 Boncuklu_23 bende onu sordum şimdi baktm da e devlette sorgulama var başvuru direk dilekçe ile yazio nette
Berra20 Papatyam06 yok canm dogum yapan herkese veriyo devletn bi dogum hediyesi gibi dusun tek seferlik
Nur5495 Berra20 hem doğum parası hem süt parası dimi canım, ikisi içinde sosyal yardımlaşmaya mı başvurmamız gerekir
Berra20 hamisanne33 mayis 2015 ten sonra dogum yapan butun amne adaylari alir . 3 ve daha fazlası cocuk icin yine 600 tl odeme alir
Berra20 Nur5495 dogum parasi ve sut parasi farki canom Dogum parasi icin sosyal yardimlasma dgl sosyal hizmet merkezine basburu yapmnz gerek. Anne adina ptt ye yatiyo. Sut parası daha cuzzo ni rakam eger baba sigortolaysa ona yatiyo sgk ya basvurmk gerekiyo
Ozlmrap Ya yakın zamanda sgk ya gittim ben sigortalı çalışan anne sgk ya başvuracakmış benim sigortam yok ben de aile çalışma ve sosyal politikalar bakanlığına başvuracakmışım eşim sigortalı o sgkya basvurabilirmiş